Pradžia » Mokėjimų administravimas » Dažnai užduodami klausimai

Paskelbta

Kada imtis veiksmų, jei klientas vėluoja sumokėti?

Klientas, kuris vėluoja mokėti, turi būti perspėtas apie praleistą mokėjimo terminą kuo skubiau. Tokiu būdu yra sumažinama tikimybė išvengti nesusipratimų ar sunkesnių pasekmių bankroto atveju. Viena iš pasitaikančių neatsiskaitymo priežasčių yra susijusi su paprasčiausiomis situacijomis, kuomet įsipareigojimai yra tiesiog pamirštami. Net ir šiuo mažiausiai žalingu atveju skambutis, ar nusiųsta žinutė, klientui yra labai naudinga. Pirmasis žingsnis visuomet turėtų būti draugiškas priminimas apie įsipareigojimą, siekiant išsiaiškinti neapmokėtos sąskaitos priežastis.

Ką daryti, jeigu klientas nesumoka?

Tam, kad užbėgtumėte įvykiams už akių ir neatsidurtumėte padėtyje be išeities, svarbu išsiaiškinti skolinko motyvus. Jeigu yra vengiama kontakto ir neatsakoma į skambučius, rekomanduojama neuždelsti ir nusiųsti oficialų priminimo laišką. Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas suteikia skolininkui 30 kalendorinių dienų, per kurias šalių įsipareigojimai turi būti įgyvendinti. Ilgiausias numatomas terminas, jei tarpusavio sutartyje nenumatyta kitaip, yra 60 kalendorinių dienų.

Kaip pareikalauti grąžinti skolą?

Rašant pareikalavimo laišką skolininkui yra svarbu tiksliai nurodyti skolos įvykio detales. Nepamirškite nurodyti datos, reikalaujamos sumos dydžio ir tikslių rekvizitų. Prireikus teismo pagalbos, bus vertinama, ar skolininką pasiekusi informaciją iš jūsų pusės buvo tiksli ir neklaidinga. Jeigu turite konkrečių klausimų šiame etape, kreipkitės į mus, ir jums padėsime.

Kada reikėtų kreiptis į skolų išieškojimų kontorą?

Išieškojimų kontora jums gali padėti bet kuriame žingsnyje. Kadangi išieškojimo procesas gali trukti ilgą laiką dėl skolininko neveiksnumo, patartina kreiptis į mus kuo anksčiau. Taip sutaupysite laiko ir galėsite atsidėti pagrindiniams darbams bei padidinsite sėkmingo skolos susigrąžinimo tikimybę. Sudėtingiausios situacijos dažniausiai atsiranda tuomet, kai kreditorius nepasiryžta jokiam sprendimui ir uždelsia veikti. Tai neparanku nei skolininkui (dėl augančių delspinigių), nei kreditoriui, kuris sumažina tikimybę atgauti skolą.

Kiek kainuoja skolų išieškojimas?

Ši paslauga yra nemokama. Mes grąžiname 100 proc. pagrindinės sumos dydžio. Išieškojimų kontoros vienintelis užmokestis yra skolininko padengiamos išieškojimo proceso išlaidos. Jos yra numatytos LR Civiliniame kodekse.

Kaip išvengti skolininkų ateityje?

Prieš sudarant sutartis, labai svarbu pasidomėti partnerio istorija, patikrinti, ar nėra paviešintų įsiskolinimų, įvertinti atsiliepimus ir kreditumą. Jūsų pageidavimu, galime tai padaryti už jus. Susisiekite su mumis ir padėsime jums sudaryti patikimas sutartis.